BYYD mobil platforması indi Azərbaycanda!

BYYD – mobil tətbiqlərdə trafikin satın alınması üçün ən böyük platformadır. Platformanın tərkibində isə müxtəlif seqmentlərdən olan 100 mindən çox mobil tətbiq var. BYYD 7 il ərzində 1500-dən çox kampaniya keçirib.
Bu platforma Azərbaycanda 7,2 milyondan çox istifadəçini əhatə edir və onlardan 2,5 milyonu yalnız mobil cihazlar vasitəsilə internetə daxil olur.
 Platforma mobil reklamın əsas 4 formatının bütün hamısını dəstəkləyir: Banner, Rich Media (HTML5), Native və Video.
Reklamların hədəfləri reklam verən şəxslərə lazım olan istənilən auditoriyanın axtarışı üçün istifadə olunur. Konkret tətbiqlərdə (White List), məsələn, yalnız qadınlara maraqlı olan, avtomobil həvəskarlarının sevəcəyi, maliyyə seqmentləri və s. kimi mövzuları yerləşdirmək imkanı var. Və ya Brand Safety üçün müəyyən tətbiqlərdə (Black List) reklamların göstərilməməsi üçün imkanlar var.
Device ID (reklam identifikatoru) üzrə məlumatların toplanması ilə reklam kampaniyasının statistikalarının ölçülməsini təmin Brand Lift tədqiqatlarını apara bilərik. Aşağıda mobil tətbiqlərdə verilən reklamların yekunu olaraq Brand Lift tədqiqatının nəticələri təqdim edilmişdir.
Niyə reklamçılar və agentliklər BYYD mobil reklam platformasını seçirlər? Şirkət BYYD sistemində reklam kreativlərinin işlənib hazırlanmasını tam olaraq öz üzərinə götürür. Aşağıdakı link və ya QR-kod ilə nümunələrə baxa bilərsiniz.
Trafikin keyfiyyətinin yoxlanılması üzrə istənilən sistemlər dəstəklənir (Sizmek, Adriver, IAS, Gemius, Weborama, DCM, Google Analytics, “Yandex.Metrika” və digərləri). Şirkət müxtəlif ödəniş modelləri olan CPCCPMCPV və CPS üzrə işləyir. Reklam hədəflərinin seçilməsinə görə əlavə qiymət hesablanması yoxdur və qiymət yalnız mövcud inventara aid satınalmanın zəruri həcmindən asılıdır. Şirkət reklam kampaniyasının yekun nəticəsi üzrə Brand Lift edir, Marka təhlükəsizliyini izləyir, yalnız AppStore  Google Play-dən olan tətbiqlərdən istifadə edir, WhiteList ilə işləyir. Şirkətin mütəxəssisləri reklam agentliklərinin bütün “problemlərini” yaxşı bilir və onları öz tərəflərində həll edirlər: AK, ödəniş sonrası, production, strategiyanın işlənib hazırlanması sürəti, işə salınması, hesabat vermə, giriş və bir çox şeylər.
Şirkətin əvvəllər işləmədiyi seqment və ya hədəf auditoriyası yoxdur, buna linkdə olan tarixçələrlə tanış olmaqla əmin ola bilərsiniz.
BYYD Azərbaycan platformasının təqdimatına aşağıdakı linkdə baxmaq olar.
Aşağıdakı mail adresinə müraciət etməklə reklam kampaniyalarını və agent şərtlərini müzakirə edə bilərsiniz: [email protected]
İstinad: technote.az

Bənzər yazılar